ההצבעה החרדית, ומצבה של מרצ | פינת הפרשנים

    אייל ראובן 2 Comment on ההצבעה החרדית, ומצבה של מרצ | פינת הפרשנים

    הפרשנים איתי גדסי ואבי גרינצייג בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם בתכנית "מהדורת הבוקר", על תוצאות האמת של הבחירות, ההצבעה המאסיבית בריכוזים החרדים, והמפלגות שמתנתדות סביב אחוז החסימה | האזינו

    צילום: Yossi Zamir\פלאש 90
    12:33
    09.05.24
    איתי גדסי No Comments on הנשיא הרצוג במתקפה על בן גביר: פוגע באינטרס הביטחוני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן אבי גרינצייג פתח את השיחה בהערכה: "62 לימין זה תוצאה כמעט ודאית, בתרחיש ממש גרוע יהיה 61. 60\60 לא נראה על הפרק כרגע. בלד עם 130 אלף קול, היא רחוקה מאחוז החסימה באופן סופי".

    "הסיפור המעניין שכדאי לעקוב אחריו זה מרצ" הוסיף גרינצייג. "היא רואה את אחוז החסימה מלמטה. מרבית הקולות במעוזי השמאל נספרו. היא צריכה לקבל יותר קולות עכשיו יותר מכולם. זה יוכרע על מאות קולות לכאן או לכאן. אם היא נופלת הימין יעמוד על 64\65. פלוס עוד מנדט לחרדים".

    פרשן קול חי איתי גדסי על ההצבעה החרדית: "מפלגת ש"ס הביאה עלייה מטורפת בתוך הריכוזים החרדים, ובמקביל הוסיפה קולות בפריפריה וביישובים".

    "צריך לחזק את הנציגים שיישמו את הניצחון ויפסיקו באמת להתייחס למה שאומרים בתקשורת" הוסיף גדסי. "דרעי אמר שבישיבת הממשלה הראשונה יבטלו את מס החד פעמי והשתייה מתוקה. יש תמימות דעים בכל המפלגות שהפעם צריך לממש את רצון העם ברצינות".
    בסיום השיחה גרינצייג העריך את סיכוייה של מרצ לעבור את אחוז החסימה: "מרצ נמצאת באותו מצב של הימין החדש בסיבוב הראשון. להערכתי הפעם היא תישאר בחוץ".

    האזינו לשיחה:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה שבטוח .אות קיים יהיה לעד על מצחה של איילת שקד .ואין לתת לה אפילו קצה של סיכוי לחזור לכנסת.